Rejsevilkår

Rejsevilkårene gælder kun flybilletter. For billeje og hotel henviser vi til vilkårene for bookingprocessen fra de respektive leverandører.

Hvem bestiller du hos

Du foretager din booking hos ”Flightfinder”, der er et varemærke tilhørende Flygpoolen i Stockholm AB, som er en filial under Uvet Nordic AB. ”Flightfinder” omtales i teksten nedenfor for "Rejsebureauet".

Flygpoolen i Stockholm AB
Kungsgatan 48
S-111 35 Stockholm, Sverige
CVR-nr.: 34 55 32 03
VAT-nr.: DK34553203

Uvet Nordic AB
Kungsgatan 48
S-111 35 Stockholm, Sverige
Organisations nr.: 556594-2827
VAT-nr.: SE556594282701

Hvem kan booke

For at foretage en booking skal man være fyldt 18 år eller have en værges underskrift.

Ansvar for rejsens gennemførelse

Vi formidler kun flybilletter og er ikke ansvarlige for eventuelle tidstabelændringer, aflyste fly, mistet bagage, bagage- eller madgebyrer samt lufthavnsafgifter, som ikke er inkluderet i flyprisen, eller andre hændelser, som har med flyrejsens gennemførelse at gøre. Denne type hændelser er udelukkende de respektive flyselskabers ansvar, hvorfor eventuelle krav i henhold hertil skal fremføres direkte til flyselskabet. Aftalen indgås mellem den rejsende og flyselskabet.

Billettype/levering af billetter

Du rejser på en såkaldt e-ticket (elektronisk billet eller rejsedokument). Når betalingen er gennemført, fremsender vi en kvittering og rejsedokumenter til dig.

Som rejsende er du altid forpligtet til at kontrollere din bookingbekræftelse, før du betaler. Det er vigtigt, at alle oplysninger er korrekte, herunder tidspunkter, dato, den/de rejsendes navn(e), adresse etc. Hvis noget ikke er korrekt (også små ændringer som fx fejl i navn), skal du kontakte os omgående, så vi kan forsøge at hjælpe dig med at finde en løsning. Når rejsedokumenterne er udskrevet, gælder flyselskabets regler, og eventuelle afbestillinger, ombookinger eller ændringer er kun mulige, hvis flyselskabets regler tillader dette, og i så tilfælde mod betaling af et gebyr. Kontakt os for at få nærmere information om, hvad der gælder for netop din billet.

Betaling

Bookingen er ikke bindende, før "Rejsebureauet" har modtaget betalingen. Hvis "Rejsebureauet" ikke modtaget betalingen rettidigt, afbestilles billetten automatisk.

BEMÆRK! Ved valg af betalingsmetode, som indebærer, at du betaler mod faktura eller med delbetaling, bliver bookingen bindende, når du godkender betalingsvilkårene, også selvom du ikke har gennemført betalingsoverførslen endnu.

Betalingen skal oftest udføres samme døgn som bookingen, uanset hvornår bookingen foretages. Information om sidste betalingsfrist angives i bookingbekræftelsen. Hvis du vælger at betale billetterne før denne dato/dette tidspunkt, udsteder vi billetterne/e-tickets snarest.

Når billetterne/e-tickets er udstedt, er de låst og kan ikke ændres/afbestilles. Disse regler udstedes af flyselskabet og ikke af Travelstore. Når vi har modtaget betalingen, sender vi eventuelle rejsedokumenter til dig via e-mail.

Betalingsmetode:

  • Gebyrfrit
  • Netbankbetaling
  • Se separate vilkår, når du betaler eller her

Hvis du vælger et andet betalingsalternativ end det, der er gebyrfrit, tilkommer der et gebyr på X % - X % for hele bookingen (maks. X kr.), se specifikation på betalingssiden.

Tekniske fejl

Vi tager forbehold for eventuelle prisfejl, fejlangivne priser fra flyselskaberne, tekniske problemer, problemer med kontakten til banken, datafejl og ændringer uden for vores kontrol. Hvis der skulle opstå fejl, kontakter vi dig inden for 24 timer på hverdage.

Afbestilling/ombooking/navneændring

En booking, som ikke bliver betalt, afbestilles automatisk på det tidspunkt, der angives i bookingbekræftelsen. Når en rejse er betalt, gælder flyselskabets regler og eventuelle afbestillinger eller ændringer er kun mulige, hvis flyselskabets regler tillader dette, og i så til fælde mod betaling af et gebyr. For rejser fx på Business Class er reglerne mere fleksible. Hvis du afbestiller, efter at du har betalt din rejse, refunderes beløbet ikke. Ved afbestilling i forbindelse med sygdom kan du læse informationerne om afbestillingsforsikring.

Det er den rejsendes ansvar at sikre, at eventuelle dobbeltbookinger afbestilles, uanset hvor den er foretaget (hvilket rejsebureau (flyselskab). Ellers risikerer den rejsende, at flyselskabet uden varsel afbestiller dobbeltbookingen. Vi er ikke ansvarlige for flyselskabets afbestilling eller manglende betaling i forbindelse med dette.

Afbestilling skal altid ske før afrejse, uanset billettype. Afbestilling sker via kundeservicesystemet, se linksene Kontakt os eller Om "Rejsebureauet" på websitet. Hvis afbestillingen sker tæt på afrejsen, uden for "Rejsebureauets" åbningstider, skal du kontakte flyselskabet direkte.

Flybilletter er personlige og må ikke overdrages til andre. Du kan ikke udskifte et navn, da dette regnes for en afbestilling. Skriv navnet præcist, som det står i passet: fornavn, mellemnavne og efternavn

Ved eventuel kreditering/ombooking opkræver "Rejsebureauet" et håndteringsgebyr på DKK 795 pr. billet ud over flyselskabets gebyrer.

Servicegebyr, præmie for afbestillingsforsikring, rejseforsikring og konkursbeskyttelse refunderes ikke i forbindelse med afbestilling.

Tidstabelændring/afbestilte fly

"Rejsebureauet" er kun formidlere af flybilletter og kan ikke holdes ansvarlige for tidstabelændringer og aflyste fly. Når flyselskaberne ændrer i tidstabellen eller aflyser fly, er det "Rejsebureauets" pligt at formidle informationerne til de rejsende. Hvis flyselskabet tilbyder en alternativ rejse, informeres der om dette. Hvis det kræver en ombooking, udstedelse af nye billetter eller lignende, opkræver "Rejsebureauet" et gebyr for det arbejde, dette indebærer. I de tilfælde, hvor flyselskabet tilbyder fuld refusion, sker tilbagebetalingen til den rejsende, når flyselskabet refunderer beløbet til "Rejsebureauet". Tilbagebetalingstiden varierer fra flyselskab til flyselskab. Normalt tager det 4-6 uger, men det kan gå hurtigere eller tage længere tid. Gebyret for, at "Rejsebureauet" skal håndtere ansøgningen om refusion, er DKK 199 pr. billet og fratrækkes beløbet, der refunderes. Servicegebyr, præmie for afbestillingsforsikring, rejseforsikring og konkursbeskyttelse refunderes ikke i forbindelse med tilbagebetaling på grund af tidstabelændring eller aflyste fly.

Afbestillingsforsikring

Vi anbefaler en afbestillingsforsikring, fordi sygdom aldrig kan forudses. Denne gælder, hvis du, nogen i din familie eller nære pårørende rammes af sygdom, ulykke eller dødsfald. Med nære pårørende menes der i denne sammenhæng den forsikredes partner, barn, barnebarn, søskende, forældre, bedsteforældre eller svigerforældre, en person med hvilken den forsikrede bor i et ægteskabslignende forhold med eller nogen i dit rejseselskab i din booking. Afbestillingsforsikringen omfatter ikke eventuelle tillægsarrangementer som billeje, hotel, teaterbilletter eller lignende.

Afbestillingsforsikringen aktiveres i forbindelse med din betaling. Derefter kan afbestillingsforsikringen ikke refunderes. Hvis der sker noget under rejsen, skal I kontakte jeres indboforsikring/rejseforsikring. Billetten skal afbestilles før afrejse for, at afbestillingsforsikringen gælder. Uden for vores åbningstider skal du kontakte flyselskabet direkte ved afbestilling. Du skal derudover fremvise en lægeerklæring fra en læge, der er tilsluttet sygesikringen. Lægeerklæring, afbestillingsbekræftelse samt betalingsbekræftelse sendes senest fem arbejdsdage efter afbestilling af rejsen til Accept Försäkring AB, se mere på www.accept.se.

Afbestillingsforsikringen skal tegnes i forbindelse med bookingen og koster DKK 245 pr. person. I får hele flybilletudgiften refunderet men betaler en selvrisiko til forsikringsselskabet fra ca. DKK 200 pr. person.

BEMÆRK! Vilkår, skadesanmeldelse osv. finder du på www.accept.se /"Rejsebureuaet".

Flytider

Alle flytider, der angives, er lokale tider. Hvis rejseruten kræver overnatning, betaler "Rejsebureauet"/flyselskabet ikke for denne.

Flytider kan ændre sig i løbet af rejsen. Vi anbefaler, at I kontakter flyselskabet senest 72 timer før hjemrejsen for at "genbekræfte" billetten, hvis I rejser uden for Europa. "Rejsebureauet" formidler kun flybilletterne og kan ikke stilles til ansvar for eventuelle tidstabelændringer og aflyste fly. Dette løses direkte med de respektive flyselskaber. Evt. overnatning ved mellemlandinger som følge af tidstabelændringer eller aflyste fly sker for den rejsendes egen regning, hvis der ikke er noget alternativ, og hvis flyselskabet ikke står for denne omkostning.

Flyselskaberne skelner mellem direct- og nonstop flight. Nonstop går direkte uden mellemlandinger, direct flights har samme flynummer hele vejen, men kan gøre et stop på vejen. Dette fremgår ikke af oplysningerne på internettet, men er angivet på din rejseplan/e-ticket. De tider, der vises på internettet, er korrekte og inkluderer tidsforbruget til den tekniske mellemlanding.

Flyselskaberne kan, uden for "Rejsebureauets" kontrol og med kort varsel, ændre sine tidstabeller samt aflyse fly. Det er den rejsendes eget ansvar at kontrollere flytiderne for ud- og hjemrejse, hvilket gøres direkte via din online-rejseplan eller direkte hos flyselskabet. Vi er kun ansvarlige for at informere om tidstabelændringer eller aflyste fly i de til fælde, hvor flyselskabet har informeret os. Vi er ikke ansvarlige for aflyste rejser, som skyldes miljøkatastrofer, krigshandlinger, strejker eller andre uforudsigelige hændelser. Eventuelle ændringer berettiger ikke til prisnedslag, erstatningsrejse, skadeserstatning eller anden kompensation fra "Rejsebureauet". Vi erstatter heller ikke eventuelle tillægsarrangementer til rejsen som togbilletter, hotelovernatninger eller billeje. Hvis tidstabelændringen medfører sen ankomst til hotellet eller biludlejningsfirmaet, skal den rejsende selv kontakte hhv. hotellet og biludlejningsfirmaet for at meddele dette. Mere information om passagernes rettigheder ved flyrejser kan læses her

Priser og flyafgifter

Flypriser er ferskvarer. Priser og ledige pladser kan ændre sig, hvilket betyder, at man kan få forskellige svar, afhængigt at, hvornår man søger på plads/pris. Flypriserne vises inklusive flyafgifter og eventuelle brændstoftillæg. Når flybilletten er udstedt, kan priserne ikke ændre sig.

Visse destinationer debiterer afrejseafgifter, som betales i lufthavnen i lokal valuta ved afrejsen. Disse afgifter indgår ikke i prisen hos "Rejsebureauet". "Rejsebureauet" kan heller ikke holdes ansvarlige for at informere om, hvilke destinationer dette gælder, da dette ændre sig uden vores viden.

Rejseforsikring og forsikring mod flyselskabskonkurs

Rejseforsikringen er et supplement til rejseforsikringen i din indboforsikring:

Ny rejse eller pengene tilbage

Hvis du bliver syg, kan du få erstatning for de dage, du går glip af. Hvis mere end halvdelen af rejsen går tabt på grund af sygdom, kan du og en medrejsende få en erstatningsrejse.

Vi betaler din selvrisiko

Den selvrisiko, som du har i din indbo-, bil-, eller billejeforsikring, betales af denne rejseforsikring.

Hjælp direkte på stedet

Hvis der sker noget, kan du få hjælp og penge i hånden direkte på stedet.

Du finder de komplette forsikringsvilkår på www.accept.se/"Rejsebureauet"

Den rejsendes ansvar

Det er den rejsendes ansvar at sætte sig ind i rejsevilkårene før købet. Den rejsende forpligter sig til:

  • At overvåge sin e-mail, da vores korrespondance sker via e-mail.
  • Selv at kontrollere bookinginformationer samt betalingsbekræftelse. Eventuelle fejl skal påtales med det samme. Betalt booking gælder .
  • At meddele "Rejsebureauet", hvis man ikke har modtaget eventuelle rejsedokumenter inden for fem dage efter, at de er betalt, senest 72 timer inden afrejse. Hvis dette ikke meddeles inden for den angivne tidsperiode, er "Rejsebureauet" ikke ansvarlige for evt. meromkostninger, der opstår i forbindelse med udstedelsen af nye rejsedokumenter.
  • Altid at genbekræfte sin flybooking ved ophold på mere end 72 timer. Gælder for fly uden for Europa og hjemrejse.
  • Altid at kontrollere flytider hos de respektive flyselskaber (det sker, at flyselskaberne ændrer deres flytider med kort varsel).
  • At være i besiddelse af et gyldigt pas samt eventuelle visa og vaccinationer, som er påkrævet, før afrejse. Dette gælder også transitvisum ved mellemlanding. Omkostningerne til dette står den rejsende selv for.
  • At have tilstrækkelig rejseforsikringsdækning.

Vi tager ikke ansvar for dobbeltbookinger, da flyselskaberne kan afbestille samtlige pladser. Mere end ni personer i samme gruppe må ikke bookes på samme fly eller opdeles på flere bookinger.

Flyforsinkelser og samarbejde med forbrugerorganisationen TRS Travelright

Flyforsinkelser, aflyste fly samt denied boarding iht. EU-forordning 261/2004

Iht. 261/2004 kan du, afhængigt af rejsens længde og destination, være berettiget til erstatning på 250-600 DKK. "Rejsebureauet" samarbejder forbrugerorganisationen TRS Travelright Dette indbærer, at "Rejsebureauet" via Travelright automatisk overvåger din flyrejse. Hvis der skulle opstå en flyforsinkelse, som Travelright vurderer, vil give dig ret til erstatning, vil du blive kontaktet af Travelright, som derefter rejser dit erstatningskrav mod flyselskabet.

Travelright arbejder på en no win no fee basis, hvilket indebærer, at hvis det ikke lykkes dem at opnå en erstatning til dig, koster deres tjenester dig ikke noget.

Hvis de opnår erstatning fra flyselskabet, debiterer de 30 % inkl. moms af det udbetalte beløb. (Eksempel: Hvis du har ret til 600 DKK, får du udbetalt 420 DKK). Bemærk, at hvis du har tegnet en rejseforsikring hos os, kan du have ret til både forsikringserstatning og erstatning iht. 261/2004.

Du finder Travelrights generelle vilkår her.

Reklamationer

Eventuelle problemer eller kommentarer i løbet af rejsen fremføres direkte til leverandøren (flyselskab, biludlejningsvirksomhed, hotel etc). Hvis der kræves erstatning for meromkostninger, skal kvitteringen for disse vedlægges sammen med en skriftlig bekræftelse på en evt. aftale mellem dig og leverandøren. Hvis du får erstatning eller kompensation direkte fra leverandøren, bortfalder retten til efterfølgende erstatning normalt. Reklamationer, som ikke erstattes/kompenseres i løbet af rejsen, fremføres direkte til "Rejsebureauet" til udredning.

Reklamationer håndteres kun skriftligt gennem kontakt med kundeservice. Sagsbehandlingstiden ved reklamationer er 30 dage. Send din reklamation via e-mail til claims@flygpoolen.se .

Løfter skal bekræftes skriftligt for at kunne påberåbes.

Persondataloven

Her beskrives, hvordan "Rejsebureauet" behandler de personoplysninger, vi tager imod.

Persondataansvarlige er Uvet Nordic AB, 556594-2827, med sæde i Sverige, hvorfor den svenske persondatalov Personuppgiftslagen gælder.

Vores behandling af persondata er naturligvis i overensstemmelse med den svenske persondatalov Personuppgiftslagen (PUL) og andre relevante love, der beskytter den personlige integritet.

I forbindelse med booking eller bestilling oplyser du personlige oplysninger til os, som behandles elektronisk, fx navn, adresse eller kontonummer. "Rejsebureauet" overdrager dine oplysninger til TRS Travelright med det formål at overvåge eventuelle erstatningsberettigede forsinkelser. I disse tilfælde bliver du kontaktet af TRS for videre håndtering af sagen. "Rejsebureauet" udleverer i øvrigt kun dine personoplysninger til tredjepart, hvis det er nødvendigt for at gennemføre, administrere og opkræve betaling for din bestilling. Tredjepart inkluderer fx det flyselskab, hotel og biludlejningsselskab, som du har booket hos os.

Vi bruger kun dine personlige oplysninger til markedsføring, hvis du har indvilget i dette. Derudover anvendes de kun til at gennemføre de køb, du foretager. "Rejsebureauet" arbejder aktivt for at forebygge misbrug og tab af personlige oplysninger.

Du har iht. § 26 i den svenske Personuppgiftslagen (1998:204) ret til gratis, en gang pr. kalenderår, efter skriftligt underskrevet ansøgning stilet til os, at få oplyst, hvilke personlige oplysninger om dig, vi behandler, og hvordan vi behandler dem. Du har også ret til iht. § 28 i den svenske Personuppgiftslagen at begære rettelse af personlige oplysninger, som vi behandler om dig.

Cookies

En cookie er en lille tekstfil med information, som din browser (fx Internet Explorer), lagrer på din computer. Et website kan have en eller flere cookies, som kan kommunikere med websitet, når brugerens browser besøger websitet. Informationerne i cookien varierer fra website til website, men normalt er der tale om informationer, der forbedrer brugerens oplevelse af websitet. Det er også almindeligt, at de bruges til sessionshåndtering og statistik.

Iht. den svenske lov om elektronisk kommunikation, LEK 2003:389, som trådte i kraft den 25. juli 2003, skal alle, der besøger et website, der benytter sig af cookies, informeres om, hvad cookies bruges til, og aktivt godkende dette. Den besøgende skal også have mulighed for at afvise en sådan anvendelse.

"Rejsebureauet" anvender cookies til at føre statistisk og til sessionshåndtering. Vi gemmer ingen personlige oplysninger i cookies.

Hvis "Rejsebureauet" bruger cookies i deres cookies-håndtering, skal denne funktion være aktiveret for, at du kan få adgang til "Rejsebureauet".

Øvrigt

"Rejsebureauet" eller flyselskabet betaler ikke for transfer mellem forskellige flyselskaber, hvis man vælger et sådant alternativ. Heller ikke for overnatning, hvis den rejsende vælger et sådant alternativ.

Tur/retur-billetter:

Hvis man kun vil benytte en del af en tur/retur-billet, anbefaler vi enkeltbilletter. Man kan ikke kun udnytte returrejsen på en tur/retur-billet. Hvis den rejsende ikke benytter udrejsen, afbestilles hele rejsen af flyselskabet.

Ved rejse til USA er der strenge vilkår vedrørende pas og krav til maskinlæsbare pas. Undersøg hos den amerikanske ambassade, hvad der gælder for dig. Ved rejser til USA har flyselskaberne også krav på at overdrage oplysninger om passagererne til de amerikanske myndigheder.

Specialbagage og uledsagede børn. Vi kan desværre ikke håndtere ønsker vedr. booking af specialbagage som hunde, våben osv. For at kunne booke hos "Rejsebureauet" skal du være mindst 18 år. "Rejsebureauet" kan ikke håndtere uledsagede børn under 18 år. I disse tilfælde anbefaler vi, at du foretager hele flybookingen direkte hos flyselskabet.

Servicepakke. Ved booking vælger du selv, hvilket serviceniveau der ønskes. Ved valg af Ingen rejsebureauservice eller Bas indgår der ingen efterservice fra rejsebureauet. Du køber da kun flybilletten og har kontakt med flyselskabet direkte, fx ved tidstabelændringer, datoændringer (hvis muligt) eller specialønsker. Ved køb af servicepakken er normal rejsebureauservice inkluderet, og vi besvarer spørgsmål, håndterer ønsker og assisterer ved spørgsmål om datoændringer, tidstabelændringer osv. Hvis du vælger Ingen service/Bas , kan du naturligvis opgradere til en servicepakke efterfølgende, prisen er da 199 kr . pr. person. Servicepakken refunderes ikke ved fx aflyste fly, tidstabelændringer osv.

Spædbørn. Spædbørn må ikke fylde 2 år under rejsen, i så fald skal der bookes en børnebillet 2-12 år.

BEMÆRK! Flybilletter er personlige. Navnet på flybilletterne kan ikke ændres, dette regnes for en afbestilling. Husk, at skrive navnene præcis, som de står i passet, fornavn, mellemnavne og efternavn, og at specificere de rigtige personer på eventuelle medrejsende.

Generelle regler, flyselskabets ansvar

(SDR = særskilt trækningsret)

I denne tekst sammenfattes de regler for erstatningsansvar, som anvendes af EF-lufttrafikselskaber iht. EF-forskrifter og Montreal-konventionen.

Erstatning ved dødsfald eller kropsskade: Der er ingen økonomisk grænse for erstatningsansvaret ved passagerers kropsskade eller dødsfald. Ved skader op til 100.000 SDR kan flyselskabet ikke bestride erstatningskrav. Hvis beløbet er højere, kan flyselskabet modsætte sig krav, hvis det kan bevise, at det ikke har forvoldt skaden.

Forskudsbetalinger: Hvis en passager død eller skades, skal flyselskabet betale det forskud, som der er behov for for at tilgodese umiddelbare økonomiske behov inden for 15 dage fra det tidspunkt, hvor den person, som har ret til erstatning, er identificeret. En sådan forskudsudbetaling skal ved dødsfald være mindst 16.000 SDR.

Forsinkelser af passagerer: Ved forsinkelser af passagerer er flyselskabet erstatningsansvarligt, hvis det ikke har iværksat alle rimelige tiltag for at undgå skaden, eller hvis det var umuligt for det at iværksætte sådanne tiltag. Erstatningsansvaret ved forsinkelser af passagerer er begrænset til 4.150 SDR.

Forsinkelse af bagage: Ved forsinkelse af bagage er flyselskabet erstatningsansvarligt, hvis det ikke har iværksat alle rimelige tiltag for at undgå skaderne, eller hvis det var umuligt for det at iværksætte sådanne tiltag. Erstatningsansvaret ved forsinkelser af bagage er begrænset til 1.000 SDR.

Ødelæggelse, tab af eller skade på bagage: Flyselskabet er ansvarligt for skader ved ødelæggelse, tab af eller skade på bagage op til 1.000 SDR. Med hensyn til indchecket bagage er flyselskabet erstatningsansvarligt, selvom det ikke har forvoldt skaden, med mindre bagagen var defekt. Med hensyn til håndbagage er flyselskabet kun erstatningsansvarligt, hvis det har forvoldt skaden.

Højere grænser for bagage: En passager kan få ret til en højere økonomisk grænse for erstatningsansvar ved at fremføre en særlig redegørelse senest ved indcheckningen og ved at betale et tillægsgebyr.

Klager vedrørende bagage: Hvis bagagen er skadet, mistet eller ødelagt, skal passageren snarest muligt og skriftligt fremføre sin klage til flyselskabet. Ved skade på indchecket rejsegods skal passageren skriftligt klage inden for syv dage, og ved forsinkelse inden for 21 dage, i begge tilfælde fra den dag, hvor bagagen stilles til passagerens rådighed . Udførende og kontraherende flyselskabs erstatningsansvar Hvis det flyselskab, som reelt udfører flyvningen, ikke er det samme som det kontraherende flyselskab, har passageren ret til at stile en klage eller et erstatningskrav til et af flyselskaberne. Hvis et flyselskabs navn eller kode er angivet på billetten, er dette flyselskab det kontraherende flyselskab.

Tidsfrist for at anlægge sag: Sagsanlæg ved domstol om erstatning skal rejses inden for to år fra den dag, hvor flyet ankom eller burde være ankommet.

Grundlaget for informationerne: Grundlaget for ovennævnte regler er Montreal-konventionen af den 28. maj 1999, som blev gennemført i i Fællesskabet gennem forordning (EF) nr. 2027/97, ændret gennem forordning (EF) nr. 889/2002 og medlemsstaternes nationale lovgivning.

De mest gængse flyselskabers "Conditions of Carriage"

Nedenfor finder du links til de mest gængse flyselskabers Conditions of Carriage:

Aeroflot
Air Berlin
Air France
American Airlines
Austrian Airlines
British Airways
Delta Airlines
Emirates
Finnair
Iberia
KLM
Lufthansa
Norwegian
Qatar Airways
SAS
Thai Airways
Turkish Airlines
United Airlines

Udskriv vilkårene

For at udskrive vilkårene kan du trykke på Ctrl+P. Dvs. Ctrl længste nede til venstre på tastaturet, samtidig med at du trykker på tasten P.

""